środa, 28 maja 2014

French Open - Radwańska i Janowicz dalej w grze!


 Oglądając mecze Polaków na tegorocznym turnieju wielkoszlemowym na kortach Rolanda Garrosa, stwierdziłem że dawno nie odczuwałem przy tego typu zjawiskach takiej radości. Kto wie może to sygnalizacja odradzającej się wielkiej formy polskiego tenisa? Mam taką nadzieję i ochotę na więcej takich meczów.



Na przykład dzisiejszy mecz Janowicza w niektórych momentach przypominał mi jego największe sukcesy - te z Wimbledonu czy Paryża. Było parę pięknych akcji i wreszcie mecz wygrany w dość optymalny sposób - 3 setach. Sporo było w nim walki i z pewnością nie można nazywać tego starcia z Finem Nieminenem łatwą przeprawą. Ale poszło gładziej niż w 1 rundzie. I to się liczy. Gra Jurka z meczu na mecz zdaje się znacznie poprawiać. I oby tak dalej. Wydaje mi się, że JJ stać tutaj nawet na awans do ćwierćfinału ,czego mu ogromnie życzę. Na razie czeka go trudna przeprawa z Jo-Wildfriedem Tsongą.


Warto wspomnieć także o doskonałym występie Agnieszki Radwańskiej ,która po zwycięstwie w 2-setowym pojedynku z Pliskovą, Polka prezentowała poziom, którym z pewnością po odpadnięciu Sereny Williams pozostaje jedną z głównych faworytek nawet do triumfu w tym słynnym turnieju. Na placu boju pozostaje jednak sporo innych utalentowanych tenisistek, choćby Angelique Kerber, Maria Szarapowa czy Dominika Cibulkova. W 3 rundzie nasza reprezentantka zmierzy się z Chorwatką Tomljanović.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz